A vilg leggyorsab Bentley-je
Simn ment 300-zal eddig is a Bentley Continetal GT, de ez nem hatotta meg az MTM-et. 90 lervel megtoldottk az amgy sem szerny mnest, gy tve mg gyorsabb a kocsit.
Eddig azt gondolhattuk, hogy a Bentley Continental GT egy tkletes kocsi. Szp, kifinomult, elegns, s bitangul megy. Nos, az MTM tuningcg gy vli, hogy tvednk, no nem a klst illeten, hanem a menetteljestmnyekkel kapcsolatban.
ppen ezrt a turbmotorokra szakosodott cgnl megprbltk kijavtani a hibt. Gyrilag 560 lert tud a 6.0 literes motor, amivel 318 km/rs vgsebessgre kpes a luxuskup. m az MTM jcskn tallt mg tartalkot a V12-es erforrsban. Amellett, hogy trtk a vezrlst, rozsdamentes aclbl ksztettek teljes j kipufogrendszert, ami jelentsen javtotta a gzok ramlst.
Kt lpcsben emeltk a duplaturbs blokk teljestmnyt, az els esetben 635, mg az ersebbnl 650 lert tud. A motor maximlis forgatnyomatka ez alatt 780 illetve 795 newtonmterre emelkedik. Ahhoz, hogy jelentsen njn a Continental GT vgsebessge mr igen brutlis teljestmnynvelsre lenne szksg, de gy is sikerlt elrni a 331 km/rt. Ezzel az MTM Continental GT lett a vilg legyorsabb Bentley-je.
2,5 tonns tmege ellenre korbban is kpes volt 4,8 msodperc alatt llhelybl elrni a szzas tempt. A 650 lers motorral viszont ennl 0,6 msodperccel jobbat tud. A lassts tekintetben sem volt elgedett a Motorentechnik Mayer ezrt sajt rendszerkkel lttk el a Bentley-t. Elre 412x38, htra 355x28 millimteres fktrcsk kerltek.
Nem kellett alkatrszcservel foglalkozniuk a futm thangolsnl, hanem a Nardoban s Nrburingen vgzett tesztek alapjn j szoftvert rtak a szmtgp-vezrls rendszerhez. Ezzel nem csak alacsonyabbra kerl a karosszria, de msknt viselkedik kanyarban is. Lecserltk az abroncsokat is az j 21 colos MTM felnikre 285/30-as gumik
 Szzig elg 4,2 msodperc is
 Ell negyven centinl is nagyobb fktrcsk vannak
 635 vagy 650 lerre emelik a GT teljestmnyt
|